Sraz hráčů TFC
9.05.03
Sedmého června se bude v Jihlavě konat další sraz hráčů TFC. Tentokrát v režii hráček <WWNL>Hermiona a <K&K>Mimona. Aktuální informace hledejte v auditu AKTUALNE!! Srazec TFC hracu 7.6.2003!!!! na GameZone. Zde máte alespoň původní pozvánku od Herminony:
Caudy lidi! Je tomu ani ne rok, co mel Psycho s Rawerem podobnej napad jako ted ja a (moje prava ruka) Mimona. Je to akce, kterou budeme organizovat my dve a rady bychom vas tedy vsechny vcas upozornily, at si udelate 7.6.2003 cas! Je to prvni cervnova sobota a predpokladam, ze tentokrat se alespon par lidi sejde. Vzhledem k tomu, ze to organizuju ja a Mim, se vsemi dotazy se obracejte na NI (asi me zabije)!!! ;)- Misto konani by bylo stejne jako minuly rok, tedy JIHLAVA!!!
Protoze je to celkem v dobe dohledne, setrete pls prachy, at pak nikdo nerekne, ze uz nema a nemuze jet.. Proto se to snazim rikat vcas. Davejte stranou kazdou korunu, melo by to za to stat! A na zaver: Jelikoz sme kazdy jiny a ja nechci navrhovat zadny plan predem, davejte tady co nejvice navrhu, co by bylo mozne podniknout. Pokud je tu nejaky harc primo z Jihlavy, budeme potrebovat jeho help. Díííííííííííky, ze se nad timto auditkem alespon pozastavite a nejlepe ho prijmete jako svuj program na 7.6.2003! PS: Vsechny dotazy bodou zodpovezeny zde, na akirossa@seznam.cz popripade na gz_nikita@email.cz. Cau a tesim se na vasi ucast!
Pojedete?
7
Určitě
8
Možná
8
Těžko
21
Zapomeňte
Half-Life 2
7.05.03
14. dubna se na poslední stránce britského časopisu Edge objevil obrázek s páčidlem o několik dní později následovaný velice zajímavou obálkou časopisu PC Zone :
21. dubna Doug Lombardi z VALVe Software oznámil, že Half-Life 2 bude oficiálně představen na letošním Electronic Entertainment Expo (E3), tedy 14. května 2003.
24. dubna prohlásil Gabe Newell na webové stránce CNN, že práce na Team Fortress 2 by měly pokračovat po dokončení Half-life 2
Hra by měla vyjít 30. září 2003. Děj singleplayeru se bude odehrávat ve východoevropském městě jménem City 17, hra nás zavede do prostředí jako přístav, věznice, předměstí, vyschlé dno oceánu nebo dokonce na palubu ledoborce. Hlavním hrdinou bude opět Gordon Freeman, tentokrát pracující pro G-Mana. Opět se setkáme s Barneym, známými vetřelci (např. headcraby), někteří vetřelci z původního Half-Lifu budou dokonce na vaší straně. Přibude dívka jménem Alyx. Autoři přislíbili i daleko větší interaktivitu naskriptovaných sekvencí. Všechny objekty ve hře mají být ovlivněny fyzikou prostředí. Hra bude obsahovat i mnoho multiplayerových módů a mapeditor Hammer (nástupce Worldcraftu)
TF2 bude samozřejmě plně využívat enginu Half-Life 2, nazvaného Source. Jedním ze znaků enginu je například použití kombinace skeletálního a muskulárního systému animace 3D modelů. Planet Half-Life již spustila sekci zabývající se Half-Life 2 a na GameSpy.com se objevilo i preview.
21. dubna Doug Lombardi z VALVe Software oznámil, že Half-Life 2 bude oficiálně představen na letošním Electronic Entertainment Expo (E3), tedy 14. května 2003.
24. dubna prohlásil Gabe Newell na webové stránce CNN, že práce na Team Fortress 2 by měly pokračovat po dokončení Half-life 2
Hra by měla vyjít 30. září 2003. Děj singleplayeru se bude odehrávat ve východoevropském městě jménem City 17, hra nás zavede do prostředí jako přístav, věznice, předměstí, vyschlé dno oceánu nebo dokonce na palubu ledoborce. Hlavním hrdinou bude opět Gordon Freeman, tentokrát pracující pro G-Mana. Opět se setkáme s Barneym, známými vetřelci (např. headcraby), někteří vetřelci z původního Half-Lifu budou dokonce na vaší straně. Přibude dívka jménem Alyx. Autoři přislíbili i daleko větší interaktivitu naskriptovaných sekvencí. Všechny objekty ve hře mají být ovlivněny fyzikou prostředí. Hra bude obsahovat i mnoho multiplayerových módů a mapeditor Hammer (nástupce Worldcraftu)
TF2 bude samozřejmě plně využívat enginu Half-Life 2, nazvaného Source. Jedním ze znaků enginu je například použití kombinace skeletálního a muskulárního systému animace 3D modelů. Planet Half-Life již spustila sekci zabývající se Half-Life 2 a na GameSpy.com se objevilo i preview.
Výpadek
7.05.03
Omlouváme se všem návštěvníkům našich stránek za poněkud delší výpadek. Bohužel, administrátoři Webzdarma.cz zrušili doménu lox.aktualne.cz a všechna data smazali, aniž by se obtěžovali sdělit nám jakýkoli důvod. K dnešnímu datu je již prezentace plně funkční. Shodou okolností se v době nefunkčnosti našich stránek objevily první informace o všemi očekávaném Half-Life 2. Proto vám přinášíme alespoň shrnutí dění okolo této hry.
Děkujeme za pochopení
FoxBot
5.05.03
V dalším updatu by už měl FoxBot mimo jiné zvládat i concjumpy a rocketjumpy. Beta verzi 0.698 Build #13 si můžete stáhnout zde a příslušné waypointy zde.
Firearms 2.7
9.04.03
Dnes byla uvedena nová verze modifikace Firearms. Hlavní změny oproti verzi předchozí jsou tyto:
- přidání funkčních dvojnožek kulometům M60 a M249 a sniperské pušce M82 Barrett
- přidání map psobj_thanatos, sd_force, sd_oberland a tc_golan; update map obj_bocage, obj_paradise, obj_willow, ps_marie, ps_river a ps_upham a odstranění mapy ps_swamp
- zprovoznění základních funkcí HLTV
- přidání dynamického osvětlení výbuchu min a jiskrám
- ID displej byl přepracován do podoby známé z TFC
- změněno bodování některých map, za zabraní/držení capturepointů týmy získávají příp. ztrácí respawny
- bylo odstraněno větší množství bugů
Zase o trochu lepší
8.03.03
FoxBot ve verzi 0.697 je již k dispozici. Kromě dříve zmiňovaných změn byla přidána paměť pro pozici nepřátelských sentry gunů, zlepšena navigace botů po mapě a opraven bug kvůli kterému se boti snažili vybrat povolání, které již dosáhlo limitu (nastaveného pomocí cr_* proměnných).
Video
5.03.03
Světlo světa spatřilo video s ukázkami z nové verze Firearms, o níž jsme již informovali. Video v rozlišení 640×480 má velikost 50,8 MB a v rozlišení 320×200 15,2 MB.
Nový FoxBot
16.02.03
Autoři FoxBota, nejkvalitnějšího bota pro TFC, ohlásili vývoj pravděpodobně poslední verze založené na současném kódu (v0.6x). Připravují tyto změny a opravy chyb:
- střelba pomalých projektilů (rakety, pipebomby) s náležitým předsazením, nikoliv přímo na cíl
- mnohem plynulejší rozhlížení
- větší vliv vzdálenosti a skillu botů na jejich míření
- oprava střelby po ležícím Spyovi
- oprava používání chatu
- oprava funkce proměnných min_bots a max_bots
- odstranění proměnné botdontshoot z dedikovaných serverů
- snížení agresivity Scoutů
- Enginneři nebudou stavět během boje
- Demomani budou správně nabíjet granátomet
- Medici budou útočit na maskované Spye
- boti budou taktéž schopni stavět a používat teleporty v očekávané nové verzi TFC.
Jiný pohled
15.02.03
Internetová odnož BBC News zveřejnila článek, jaký nebývá v mainstreamových mediích příliš vídaný – Gaming 'is good for you'. Informuje o studii prof. Talmadge Wrighta z chicagské univerzity, týkající se hraní Counter-Striku a potažmo i dalších týmových online 3D akcí. Profesor Wright jim přikládá větší význam, než jen zabíjení všeho okolo, vyzdvihuje úlohu strategie a taktického myšlení, dokonce se nevyhýbá ani přirovnání k šachové partii. Pozitivum vidí i ve společenské povaze podobných her, respektive komunit hráčů, založených na spolupráci, přátelství a důvěře.
Zajímavá alternativa k odsuzování elektronické zábavy, přítomnému snad ve všech médiích…
Zajímavá alternativa k odsuzování elektronické zábavy, přítomnému snad ve všech médiích…
Firearms
15.02.03
Byl ohlášen vývoj nové verze Half-Life modifikace Firearms (v2.7). Autoři slibují přidat několik nových map – cti_thanatos, sd_force a polooficiální sd_oberland. Upraveny mají být modely zbraní G3A3, M82 Barrett a M60. Poslední dvě se dočkají i dalšího vylepšení, a to roztažitelných dvojnožek, jejichž používání sníží recoil ale omezí možnost pohybu. Tato změna má posílit používání zmiňovaných zbraní jako podpůrných. Poslední změna nepotěší uživatele kulometu PKM, mezi něž se řadím i já – PKM bude dočasně (údajně z důvodu úprav modelu) nahrazen svým americkým protějškem M249 SAW, známým třeba z Counter-Striku.