10. narozeniny Team Fortress
24.08.06
Dnes uplynulo přesně 10 let od vydání Team Fortress, tehdy ještě modifikace pro Quake 1. Je to také přes 8 let (28. května 1998), co Valve oznámilo vývoj TF2. Po dalším zpoždění (počítá někdo, kolik jich už bylo?) je jasné, že Valve nevzdává svůj boj s Duke Nukem Forever a ocenění pro nejdelší vývoj hry si nehodlá nechat uniknout. Chlapci z Valve mají rozhodně smysl pro humor, protože jedna z „quotes“, které se zobrazují každý rok 24. srpna ve hře, mě vždy pobaví. Takže nezapomeňte: "TF II available soon!"…
TF2 trailer
20.07.06
Trochu doplním newsku od Col. Tommyho – dnes byl uvolněn trailer k TF2. Jde v podstatě jen o představení všech devíti povolání, která jste již viděli na dříve zveřejněném obrázku. Trailer (29 MB) můžete stáhnout zde.
Zmrtvýchvstání?
13.07.06
Ačkoliv nemám ve zvyku přejímat každou „zaručenou“ zprávičku o Team Fortress 2, dnes udělám vyjímku. Gabe Newell, vrchní ředitel VALVe, oznámil, že připravovaný stand-alone datadisk Half-Lifu 2, nazvaný s ohromnou invencí „Episode 2“, doprovodí na pouti světem i všemi očekávaná a mnohými zatracovaná Team Fortress 2. Byl zveřejněn i jeden obrázek s postavami:
Nebudu zapírat, že výtvarné pojetí Fortress Forever je mi mnohem bližší. Design postav je vcelku výstižně označován za design à la Pixar. Již se nemohu dočkat herního módu „Hledá se Nemo“. :-)
Podle všeho se vývojáři rozhodli opustit dříve prezentované koncepty (odkaz pro připomenutí) a místo revolučního posunu k realismu se přiklonili spíše k evoluci v intencích původní Team Fortress. Patně si spočítali, že během let „usilovného vývoje“ došlo k přesycení trhu s realistickými akčními hrami a realistickými modifikacemi a že mnoho jejich avizovaných novinek bylo více či méně úspěšně použito konkurencí (namátkou třeba funkce velitele v Natural Selection či vyklánění za roh v Deus Ex i jinde). V každém případě ale bude zajímavé sledovat, zda žák překoná mistra, tj. zda bude úspěšnější Fortress Forever nebo Team Fortress 2, a zda se nakonec VALVe neuchýlí ke krokům proti Fortress Forever. Sice zatím proti žádnému TF klonu nezasáhli, ale vidina vyššího zisku dokáže leccos.
A příští týden se dozvíme, že co nevidět vyjde i Duke Nukem Forever…
Nebudu zapírat, že výtvarné pojetí Fortress Forever je mi mnohem bližší. Design postav je vcelku výstižně označován za design à la Pixar. Již se nemohu dočkat herního módu „Hledá se Nemo“. :-)
Podle všeho se vývojáři rozhodli opustit dříve prezentované koncepty (odkaz pro připomenutí) a místo revolučního posunu k realismu se přiklonili spíše k evoluci v intencích původní Team Fortress. Patně si spočítali, že během let „usilovného vývoje“ došlo k přesycení trhu s realistickými akčními hrami a realistickými modifikacemi a že mnoho jejich avizovaných novinek bylo více či méně úspěšně použito konkurencí (namátkou třeba funkce velitele v Natural Selection či vyklánění za roh v Deus Ex i jinde). V každém případě ale bude zajímavé sledovat, zda žák překoná mistra, tj. zda bude úspěšnější Fortress Forever nebo Team Fortress 2, a zda se nakonec VALVe neuchýlí ke krokům proti Fortress Forever. Sice zatím proti žádnému TF klonu nezasáhli, ale vidina vyššího zisku dokáže leccos.
A příští týden se dozvíme, že co nevidět vyjde i Duke Nukem Forever…
ECTFC 7
27.09.05
Australský server ozfortress uvolnil ke stažení video s výběrem zajímavých okamžiků ze sedmé sezóny European Championship Of Team Fortress Classic (ECTFC). Soubor o velikosti 221.77 MB stahujte odsud.
WON shutdown
31.07.04
O dnešní půlnoci oficiálně ukončí provoz autentifikační systém WON a všichni hráči Half-Lifu budou muset přejít na Steam, pokud budou i nadále chtít hrát deathmatch nebo své oblíbené modifikace přes Internet.
R.I.P. WON
R.I.P. WON
Agatha down
27.05.04
Agatha má dost vážnou technickou závadu a bude pravděpodbně delší dobu nedostupná.
Zmena portu Agathy
22.03.04
Kvuli neustalym padum byl (doufejme docasne) vypnut AMXmod a server se presunul na port 27020.
Nove mapy
1.03.04
Na LoToSovu zadost jsem pridal par concmap :
concmapy_icup, concmap_icup2, concmap_r, concmap_tree2, concmap_2001-r, concmap3, concmap7, concpie_u
pro demomany pipejump2001-r a aby nezustalo jen u skillmap, coolfort
Dale byl LoToS vybaven rconem takze si reknete pokud budete nekterou chtit zkusit.
Server
19.02.04
Včera jsem konečně vyřešil problém restartu po pádu a proto slavnostně uvádím do trvalého provozu náš druhý server – Agathu.
LoX TFC1.5 server : 195.113.105.22:27015
LoX TFC1.5 server : 195.113.105.22:27015
- Nastavení je klasické = friendly fire zapnutý, mirrordamage vypnuté, žádné classlimity, žádná teambalance, (zatím) žádné addony
- Col. Tommy obstaral masivní základnu map – kompletní seznam je v MotD. Z nestandartních je zatím v maplistu jen monkey a openfire, další přidáme podle oblíbenosti. Ke zlatému fondu určitě budou patřit alpine, bloodtube, 2mesa3, hollow, chimkey, mortality, roasted, shutdown, stowaway (v ligových verzích) takže se zásobte předem. Stahovat můžete třeba z Wireplay. Pokud znáte dobré mapy vhodné pro menší počet hráčů, poraďte.
- Skillmapy (concmapy, jumpmapy, sniper areny, apod.) v maplistu nebudou ale budou spouštěny na požádání, klidně s větším timelimitem.
- Vážní zájemci mohou dostat rcon. Ozvěte se.
- Pokud bude server down, bude mít snahu se v půlhodinových intervalech spouštět sám. Při výpadku v domluveném termínu bude jako záloha sloužit náš starý stroj wrut na
195.47.23.18:27015 . - Potřebuji feedback – pokud chcete změnit nastavení, přidat mapu, změnit maplist, přidat modifikaci, budou potíže se serverem apod. napište mi na ICQ #127102687 nebo do pošty. Jako chatovací/slejzací místo bych viděl IRC kanal #tfc.cz@quakenet.
- Nevím kolik lidí u nás ještě hraje nebo dokonce navštěvuje náš web, ale z jistých indicií (jmenovitě včerejší záznamy v našem boardu) usuzuji že i lamky z CSka si sem nacházejí cestu. Takže na ně buďme hodní a tolerantní, nezapomínejme že chudáci pocházejí z míst, kde skill se skládá z přesné sřelby a campovaní, takže náročnost a komplexita TF pro ně bude trochu tvrdší oříšek (zvláště když nebudou moci cheatovat ;-). Snažte se se jim poradit – kickovat budu jen beznadějně nepoučitelné případy.
- Kdy se sejdeme? Rád bych uspořádal pravidelné matche, ne příliš často ale s větší účastí.
Který den by vám nejvíc vyhovoval pro pravidelnou pařbu?
7
Ponedělí
12
Úmorý
8
Středoden
15
Čtvrteří
10
Předsobotí
16
Vík-end
15
Kdykolivěk
TFC opět na CPL
26.09.03
Naše milované TFC bude opět poctěno zařazením na prestižní turnaj – CPL Winter 2003 Championship – který se bude konat ve dnech 16. až 20. prosince tohoto roku, jak jinak než v hotelu Hyatt Regency v texaském Dallasu.
TFC turnaj tentokrát není oficiálně zařazen na program CPL, ale pořádá a zaštiťuje jej (v rámci BYOC sekce) firma nVidia ve spolupráci s americkou hráčskou komunitou. Dotace jsou následující: 2500 dolarů pro vítěze, 1500 dolarů pro druhý tým a 1000 pro třetí. Uvědomíme-li si, že za účast na BYOC sekci turnaje se platí poplatek 75 dolarů, nejsou výhry nijak závratné. Skromná je i plánovaná velikost týmů – 5 členů – což jednak odpovídá poměrně velké popularitě 5on5 lig v USA (narozdíl od Evropy) a jednak – proč si to nepřiznat – neustále se zmenšující komunitě hráčů TFC. Jedinou podmínkou pro konání turnaje je, aby se přihlásilo nejméně 100 hráčů (tj. 20 týmů).
Pro více informací navštivte například IRC kanál #wintertfc na irc.gamesnet.net.
TFC turnaj tentokrát není oficiálně zařazen na program CPL, ale pořádá a zaštiťuje jej (v rámci BYOC sekce) firma nVidia ve spolupráci s americkou hráčskou komunitou. Dotace jsou následující: 2500 dolarů pro vítěze, 1500 dolarů pro druhý tým a 1000 pro třetí. Uvědomíme-li si, že za účast na BYOC sekci turnaje se platí poplatek 75 dolarů, nejsou výhry nijak závratné. Skromná je i plánovaná velikost týmů – 5 členů – což jednak odpovídá poměrně velké popularitě 5on5 lig v USA (narozdíl od Evropy) a jednak – proč si to nepřiznat – neustále se zmenšující komunitě hráčů TFC. Jedinou podmínkou pro konání turnaje je, aby se přihlásilo nejméně 100 hráčů (tj. 20 týmů).
Pro více informací navštivte například IRC kanál #wintertfc na irc.gamesnet.net.